piątek, 28 sierpnia 2015

Cynamonkowe kupowanie

Twarze moich lalek mi się nie podobają i kropka. Właściwie prawie żadne lalki nie podobają mi się tak już, gotowe. Najpiękniejsze dla mnie są te, które mają w sobie coś od właściciela. Dlatego też kupiłam kredki akrylowe i pastele oraz... przybyły do mnie dwie panny.
Mój telefonowy aparat ssie.

SNAKY Twilight Teen Friends od Simby, czyli ładna podróba Monsterek, dobra do ćwiczeń repaintu, zakupiona naga przez allegro w oszałamiającej cenie 6 zł :)
Zamierzam zrobić z niej wężową lady.



Clawdeend Wolf z serii 13 Życzeń, aczkolwiek bez fioletowej części spódnicy, opaski na głowę i butów. Trzeba jej umyć głowę, bo jest cała tłusta, aż się lepi. Fuj.


Obie lalki na pewno czeka repaint i gruntowne uzupełnienie garderoby.
Oprócz tego dotarły moje kredki akrylowe i pastele. Repaincie, nadchodzę!





4 komentarze:

  1. ooo - rzeczywiście - 6 zł to okazja jak malowanie ;D
    będę zatem wypatrywać i Wężowej Lady i innych Istot...

    OdpowiedzUsuń
  2. Snaki kojarzy mi się z wężową feministką, która w pewnym komiksie nawiedzała biedne dzieci przed snem :D

    Mało jest lalek zaprojektowanych idealnie pod czyjś gust. Ja przynajmniej każdą muszę chociaż przebrać. Jestem ciekawa Twoich efektów, powodzenia i dobrej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeny 0.0 Jakie biedne skojarzenie. Mam nadzieje, że po poprawie twarzy będzie milsza w odbiorze :)

      Ubranka dla lalek są zazwyczaj paskudne, mało realistyczne w każdej mierze. Jak chcę suknię księżniczki to chcę czegoś na prawdę odlotowego, jak chcę realnej kolekcji to chcę czegoś, co jest modne. Tak więc igła i nitka oraz tona materiałów krawieckich :)

      Usuń
  3. Nie mogę się doczekać aż zobaczę co stworzyłaś. Najbardziej interesuje mnie zielonolica- trudno namalować/narysować u takich duże udane oczy, by nie wyglądały karykaturalnie. Tak przy okazji czepiam się literówek- nie akrylowe kredki tylko akwarelowe...
    P.S. Jeżeli chcesz podejrzeć moje "malowańce" to zapraszam na mój nowy lalkowo - miniaturowy blog- przeniosłam posty z poprzedniego.
    Pozdrawiam i liczę że czasem nie odwiedzisz.

    OdpowiedzUsuń

Theme by Hanchesteria